Zikrullah
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Cinta Hakiki Khaliq Terbit Dari Kalbu Nan Suci.Rintihan Hati Luahan Perasaan Yang Dituturkan DihadapanNya Menggamit Rasa Syahdu Memecah Kesunyian Malam Justeru Melahirkan Sentuhan Jiwa Dan Ketenangan Pada Hati ,Yang Merindui Penciptanya".

Sunday 25 September 2011

Aku Dan Kekasihku

Wahai Pemilik Jiwa
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMU
Ku pasrahkn semua padaMU

Tuhan baruku sedar
Indahnya nikmat sehari itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cintaMU

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir diiring doaku
Sakit yang ku rasa
Biar jd penawar dosaku

Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang KAU beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
YA ILAHI...
Muhasabah cintaku

Tuhan...kuatkan aku
Lindungi aku dari putus asa 
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dgn MU..

No comments:

Post a Comment