Zikrullah
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Cinta Hakiki Khaliq Terbit Dari Kalbu Nan Suci.Rintihan Hati Luahan Perasaan Yang Dituturkan DihadapanNya Menggamit Rasa Syahdu Memecah Kesunyian Malam Justeru Melahirkan Sentuhan Jiwa Dan Ketenangan Pada Hati ,Yang Merindui Penciptanya".

Sunday 4 December 2011

Ya Allah Lembutkanlah Hati-Hati Kami

Bismillahirrahmanirrahim

Aku tahu. Aku insan biasa. Ilmuku langsung tiada sampai walau sesuku titisan air di dunia ini. Aku tahu, aku bukan lah ahil agama yang punya ilmu yang mantap. Namun, berbekalkan ilmu yang ada ini tidak bolehkah untuk aku mengamalkannya...melaksanakannya dalam kehidupanku ini?

Kenapa sukar benar, untuk KEBENARAN itu dilaksanakan?

Apakah salah untuk aku menolak sebuah perkara atau perancangan manusia yang bakal menjadi fitnah kepada diriku sendiri?

Yang seterusnya bukan sahaja pada diriku bahkan kepada agamaku sendiri. ISLAM.

Entahlah..Aku tidak kisah kalau kalian mahu kata apa tentang aku. Aku tahu apa yang aku lakukan. Cuma aku sedih. Kalian perlakukan aku sebegini. ALLAH.. Tidak mengapa.. Demi sebuah undangan, ku tetap ke sana. Moga ku lakukan hanya keranaMu ALLAH..

Lembutkanlah hati2 kami dalam mentaati segala perintahMu..meninggalkan segala laranganMu..

No comments:

Post a Comment