Zikrullah
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Cinta Hakiki Khaliq Terbit Dari Kalbu Nan Suci.Rintihan Hati Luahan Perasaan Yang Dituturkan DihadapanNya Menggamit Rasa Syahdu Memecah Kesunyian Malam Justeru Melahirkan Sentuhan Jiwa Dan Ketenangan Pada Hati ,Yang Merindui Penciptanya".

Friday 6 January 2012

Pengharapanku Ya Allah


بسم الله الرحمن الرحيم


Ya Allah,
Andai benar benar taubat ku telah bertapak dan
bercambah dalam hati insan ini
maka hanya satu kupinta janganlah
Kau tarik nikmat yang satu itu
Kerana bagiku tiada apa pada diriku
melainkan kepercayaan ku terhadapMu

Kau ujilah aku
Kau sakitkanlah aku
Kau kecewakanlah hatiku dgn dunia dan isinya

Biarpun hari-hari ku lalui
penuh duka dan kekecewaan dan penyesalan
Kerna kutahu disebaliknya
ada terselindung titipan kasih agungMu
untuk hamba.

Kau perbaikkanlah diriku, akhlakku dan pandangan aku
Kerna aku ingin jadi hambaMu
yang terbaik tahu bersyukur
tahu cermin diri
dan tahu menghargai segala kasih sayangMu.


Terima kasih Allah
kerana hingga saat ini dan selama-lamanya
aku adalah hambaMU....

No comments:

Post a Comment