Zikrullah
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
"Cinta Hakiki Khaliq Terbit Dari Kalbu Nan Suci.Rintihan Hati Luahan Perasaan Yang Dituturkan DihadapanNya Menggamit Rasa Syahdu Memecah Kesunyian Malam Justeru Melahirkan Sentuhan Jiwa Dan Ketenangan Pada Hati ,Yang Merindui Penciptanya".

Friday 13 January 2012

Tetap Bersama..Ukhwah Fillah

   

بسم الله الرحمن الرحيم

Saya senyum dan ketawa bersamanya ,
Sedang dalam hati yang sama
Masih memikirkan tentang dia dia dan dia..

YA ALLAH rindu sebenarnya….
Kerana dia dia dan dia menjadi teman yang sentiasa bersama saya..
Bukanlah jalan mudah untuk saya menjadi saya kini andai tidak ada mereka disisi..

Suka sama suka,
Duka derita ditanggung bersama..
Ya Allah..rindunya benar pada mereka..
Tapi saya simpan rindu ini dahulu
Agar segenggam impian berjaya saya gapai..
Kerana itulah azam yang telah lama saya pegang
Untuk saya lunaskan ia…

Sedang hati itu rindu,
Tidak pula saya suka untuk biarkan ia berlalu..
Kerana saya tetap yakin akan doa itu..
Ia penghubung kepadanya 
Meskipun dia dia dia dan dia itu sangat jauh dimata..

Biarlah airmata yang jatuh gugur,
Tetapi semangat itu tetap tidak pernah lentur..
Berjuanglah selagi mana mampu,
Dan biarlah khabaran rindu-rindu itu tetap segar dalam ingatanku 
Sebagai mukmin yang mencintai sahabatnya..
Ini adalah untuk dia dia dia dan dia yang sangat ku sayangi keranaNYA…
♥ ♥ ♥ Sayang Sahabat-sahabat Saya ♥ ♥ ♥

p/s Tiba ja ingat kata dari seorang sahabat di FB..semangat..semangat..semangat!!! sampaikan daku ambil kata tersebut sebagai penguat diri..syukran sahabat ^_^

No comments:

Post a Comment